• Lorem ipsum
FAQ
1. Contact
1.1. Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Je kan ons op de volgende manieren bereiken:

  • Telefonisch:
  • Per e-mail: [email protected]
  • Via het contactformulier op de klanteservice pagina
1.2. Wanneer zijn jullie bereikbaar?

Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar tussen 9:00 uur en 17:00 uur. Binnen deze tijden kan onze klantenservice jou telefonisch te woord staan en reageren we binnen 24u op e-mails. 

Op weekenddagen zijn wij niet telefonisch bereikbaar. Je kan ons op die dagen een e-mail of bericht via het contactformulier sturen, welke wij altijd de eerstvolgende werkdag proberen te beantwoorden.

Openingstijden klantenservice
Maandag t/m vrijdag: 9:00 - 17:00u
Zaterdag & zondag: gesloten

Onze klantenservice is daarnaast gesloten op alle Nederlandse feestdagen welke niet in een weekend vallen:

  • Nieuwjaarsdag (01-01-2020)
  • Tweede Paasdag (13-04-2020)
  • Hemelvaartsdag (21-05-2020)
  • Tweede Pinksterdag (01-06-2020)
  • Eerste Kerstdag (25-12-2020)
  • Tweede Kerstdag (26-12-2020)
1.3. Kan ik een klacht bij jullie indienen?

Heb je een klacht over je bestelling, een besteld product of onze diensten? Dat vinden wij uiteraard jammer om te horen.

We komen graag met je in contact om te bespreken wat er fout is gegaan, hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren en hoe we jou tevreden kunnen stellen.

Klachten kunnen worden ingediend per e-mail, invulling van het contactformulier of telefonisch binnen de openingstijden van onze klantenservice. We proberen altijd zo snel mogelijk te reageren en geven je altijd binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op je klacht.

Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kan je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

2. Accountomgeving
2.1 Hoe maak ik een account aan?

Je kan heel eenvoudig een account aanmaken op Adella.nl. Volg hiervoor de volgende stappen:

  1. Klik op het icoontje van een poppetje rechtsboven in de donkerblauwe balk op onze website. Er komt nu een pop-up naar voren. Klik hier op de tekst "Nog geen account? Klik" of ga direct naar deze link.
  2. Er opent nu een pagina waarop je jouw gegevens in kunt vullen. Alle velden gemarkeerd met een rode * zijn verplichte velden bij het aanmaken van een account. Klik hierna rechts onderaan de pagina op "registreren".
  3. Binnen een paar minuten ontvang je op het ingevulde e-mailadres een bevestigingsmail met daarin een link.
  4. Je kunt nu inloggen op Adella.nl met het door jou opgegeven e-mailadres en wachtwoord.

Heb je na 30 minuten nog geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer dan even je map met ongewenste e-mail. Staat de e-mail niet in deze map of heb je andere problemen met het aanmaken van een account? Neem dan contact met ons op, we kijken graag met je mee.

2.2. Hoe kan ik mijn accountgegevens bekijken en aanpassen?

Je accountgegevens kan je ten alle tijde bekijken en aanpassen in je persoonlijke accountomgeving.

  1. Klik in de donkerblauwe balk bovenaan onze website op het icoontje van een poppetje.
  2. Er komt nu een pop-up naar voren, log hier in met je gegevens. Je komt nu uit in jouw persoonlijke accountomgeving. Ben je al ingelogd? Dan kom je na het klikken op het poppetje direct op deze pagina uit.
  3. Je bent nu in jouw persoonlijke accountomgeving en kunt hier alle gegevens aanpassen.
2.3. Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Je wachtwoord kan je wijzigen in jouw persoonlijke accountomgeving. Log in op je account, ga naar de accountomgeving en klik in het linkermenu op "accountinformatie". Hier kan je jouw wachtwoord wijzigen, hierna kan je direct inloggen met je nieuwe wachtwoord.

3. Verzending & Bezorging
3.1. In welke landen kan mijn bestelling worden bezorgd?

Wij bezorgen alleen in Nederland en België. Het is momenteel niet mogelijk om een bestelling te versturen naar een verzendadres buiten deze twee landen.

3.2. Wat zijn de verzendkosten?

De verzending van je bestelling geplaatst op Adella.nl is gratis bij bestellingen met een waarde van minimaal  € 30. Je betaalt bij de meeste bestellingen dus geen verzendkosten, deze krijg je van ons! Is je bestelwaarde lager dan € 30? Dan rekenen wij €2,95 aan verzendkosten.

Bekijk hier alle informatie over verzending & bezorging.

3.3. Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Alle bestellingen geplaatst op adella.nl worden bezorgd volgens onze standaardlevertijden. Meer informatie over de levertijden vind je op deze pagina.

3.4. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

De status van jouw bestelling kan je volgen in de persoonlijke accountomgeving:

  1. Log in op je account.
  2. Ga naar 'Mijn bestellingen' - hier vind je alle informatie over je laatste bestelling.
  3. Klik op 'bekijk' om de huidige status van de bestelling te bekijken.

Brievenbuspakket

Brievenbuspakketten versturen wij zonder Track & Trace code. Je krijgt van ons een bericht als jouw bestelling is verstuurd, hierna kan je er vanuit gaan dat jouw pakket volgens de standaard levertijd wordt bezorgd.

Standaard pakket

Standaard pakketten versturen wij met Track & Trace code. Je krijgt van ons een bericht als jouw bestelling is verstuurd en een bericht met de track & trace code van jouw bestelling. De track & trace informatie laat zien waar jouw pakket is en wat het verwachte bezorgmoment is (dag & tijd). Deze informatie wordt afgegeven door de bezorgdienst (PostNL) en kunnen wij niet wijzigen.

4. Betalen
4.1. Hoe kan ik betalen voor mijn bestelling?

Bij het afronden van je bestelling kan je eenvoudig kiezen voor één van onderstaande betaalmethoden:

  • iDeal
  • Creditcard
  • Apple Pay
  • PayPal
  • SOFORT banking
  • Bancontact
  • KBC / CBC
  • Belfius

Meer informatie over de betaalmogelijkheden vind je op deze pagina.

5. Ruilen & Retourneren
5.1. Is retourneren gratis?

Niet helemaal.

Bij retourneren van een item besteld op Adella.nl betaalt de klant zelf de kosten van de retourzending. Dit geldt voor alle retouren, tenzij sprake is van een defect / foutieve levering en hierover contact is geweest met onze klantenservice. Neem contact met ons op indien je hier vragen over hebt of wilt weten of je in aanmerking komt voor een vergoeding van de gemaakte retourkosten.

Bekijk hier onze retourvoorwaarden.

5.2. Waarom betaal ik zelf de retourkosten?

Wij vinden het belangrijk om onze producten voor een scherpe prijs aan jou te kunnen aanbieden. Het ontvangen en verwerken van retouren kost ons helaas veel geld, daarom hebben wij ervoor gekozen om de retourkosten niet te vergoeden, zodat wij een gedeelte van de retourverwerking niet hoeven mee te nemen in onze verkoopprijzen. Hierdoor bespaar jij dus geld bij het doen van je aankoop.

Daarnaast is retourneren één van de meest belastende onderdelen van webshops. Door retourkosten te rekenen, hopen wij dat onze klanten bewuster nadenken over hun aankoop en daarmee de kans op retouren terug te dringen. 

Bekijk hier onze retourvoorwaarden.