• Lorem ipsum

De verzending van jouw bestelling

Bestellen op adella.nl is alleen mogelijk met een Nederlands of Belgisch verzendadres. 

Wat zijn de verzendkosten op Adella.nl?
De verzending van je bestelling geplaatst op Adella.nl is gratis bij bestellingen met een waarde van minimaal  € 30. Je betaalt bij de meeste bestellingen dus geen verzendkosten, deze krijg je van ons! Is je bestelwaarde lager dan € 30? Dan rekenen wij €2,95 aan verzendkosten.

Hoe worden bestellingen verstuurd?
Onze pakketten worden in Nederland verstuurd met DHL als brievenbuspakket of normaal pakket met trackingcode. Voor pakketten naar België selecteert ons systeem automatisch de vervoerder die op dat moment kan voldoen aan onze levertijden, de vervoerder kan hier dus wisselen, de levertijden zijn wel altijd gelijk. Op basis van de grootte van het product/de producten in jouw bestelling bepaalt ons systeem automatisch of jouw bestelling als brievenbuspakket of normaal pakket wordt verzonden. Hier kan je zelf dus geen keuze in maken. Wanneer wij jouw bestelling hebben verstuurd, ontvang jij van ons een trackingcode, zodat je precies weet wanneer jouw bestelling zal worden bezorgd!

 

De bezorging van jouw bestelling

Bestellingen geplaatst vóór 23:30u worden in Nederland en België dezelfde dag nog verzonden en daardoor de volgende dag bezorgd. Al onze pakketten worden verstuurd met DHL, DHL bezorgd niet op zondag. In onderstaande tabel zie je de exacte bezorgdagen met uiterst bestelmoment. Besteld je op een van onderstaande dagen tussen 23:30 & 00:00u? Dan wordt je bestelling in de meeste gevallen een dag later bezorgd.

Voor 23:30u besteld op:wordt bezorgd op:
MaandagDinsdag
DinsdagWoensdag
WoensdagDonderdag
DonderdagVrijdag
VrijdagZaterdag
ZaterdagMaandag
ZondagMaandag


DHL hanteert in de meeste gevallen het beleid dat de bezorger bij een mislukte bezorgpoging de eerstvolgende bezorgdag nog een keer langs komt. Als een tweede bezorgpoging ook mislukt, zal het pakket naar een DHL punt worden gebracht. Bij elke gemiste bezorgpoging ontvang je een kaartje in je brievenbus met meer informatie over je zending.
Met jouw trackingcode kun je altijd inzien wat de status is van de bezorging van jouw bestelling.

 

Feestdagen & speciale dagen

Wij versturen alle bestellingen met DHL. Dit betekent dat jouw bestelling alleen wordt bezorgd op dagen waarop DHL bezorgt. DHL bezorgt over het algemeen geen post en pakketten op feestdagen, plaats je jouw bestelling een dag voor of op een feestdag? Dan kan het dus iets langer duren voordat je bestelling wordt bezorgd. We houden jou altijd op de hoogte wanneer je bestelling is verzonden en je kan de status van jouw bestelling en de verzending altijd inzien.

 

Vertragingen & aangepaste levertijden

Helaas kan het gebeuren dat een pakket vertraging oploopt, bijvoorbeeld door een storing of door drukte bij DHL. In de meeste gevallen wordt jouw bestelling gewoon afgeleverd volgens de hierboven genoemde levertijden, maar een enkele keer kan dit helaas iets langer duren.

In Nederland houden wij een maximale levertijd van 3 werkdagen aan en in België 8 werkdagen, gerekend vanaf de dag van verzending. De kans is namelijk erg groot dat jouw bestelling binnen deze termijn alsnog wordt bezorgd. Heb je na deze periode je pakket nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op, zodat wij met je mee kunnen kijken.

Huidige vertragingen/problemen
Op dit moment is het door de omstandigheden en drukte rondom COVID-19 erg druk bij DHL. Het kan daarom iets langer duren voordat je pakket wordt bezorgd. De actuele bezorgverwachting kun je inzien onder jouw persoonlijke traceercode. Deze code ontvang je per e-mail na verzending van jouw bestelling.